Vissen met de Feederhengel

Zaterdag, 17 februari 2018

Binnen de afdeling Viswaterpachting Gouda zijn op dit moment een aantal mensen druk bezig met de organisatie van een feedercursus voor de witvissers binnen de afdeling VWP. Het idee is om een cursus te geven voor iedereen van 15 jaar en ouder die serieus geïnteresseerd is in het vissen met een feederhengel.

Graag horen wij van jullie of er interesse is in een viscursus met de feederhengel.
We nodigen iedereen, die geïnteresseerd is in feedervissen en hier via een cursus graag meer over wil leren, uit om zijn/haar gegevens via dit formulier door te geven.

Omdat we graag een cursus met veel individuele begeleiding en aandacht willen opzetten, hebben we hierbij ook de hulp nodig van ervaren vissers die als begeleider optreden. Kent de feederhengel geen geheimen meer voor je en vindt je het leuk deze kennis aan andere mensen over te dragen? Geef dan ook je gegevens via dit formulier door.

Afhankelijk van de interesse om de cursus te volgen en het aantal aanmeldingen van leden die als begeleider willen assisteren, zullen wij doorgaan met de organisatie van deze cursus.

Wacht niet langer en geef nu aan dat je geïnteresseerd bent in de cursus of dat je mee wilt helpen als begeleider!

Ieder die nu zijn interesse toont zal op een later moment worden geïnformeerd met meer informatie over de cursus en de kans krijgen om zich in te schrijven.